Δευτέρα
22 Ιουνίου 2026

Απείλησαν υπάλληλο με σύριγγα σε ψιλικατζίδικο στη Θεσσαλονίκη

Ένας υπάλληλος ψιλικατζίδικου στη Θεσσαλονίκη ήρθε αντιμέτωπος με ληστές. 

Την Κυριακή 6 Αυγούστου, μέρα μεσημέρι, άγνωστοι εισέβαλαν στο 24ωρο κατάστημα ψιλικών επί της οδού Λαγκάδα, όπου εργάζεται και τον απείλησαν με σύριγγα για να τους δώσει όσα χρήματα υπήρχαν στο ταμείο.

Τελικά, οι ληστές άρπαξαν 200 ευρώ και χωρίς να τραυματίσουν τον υπάλληλο, τράπηκαν σε φυγή και έκτοτε αναζητούνται από τις Αστυνομικές Αρχές.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Σεισμός 4,2 Ρίχτερ νοτιοδυτικά της Ζακύνθου

Σεισμός 4,2 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ έγινε τα ξημερώματα της Δευτέρας νοτιοδυτικά της Ζακύνθου. Σύμφωνα με την αυτόματη λύση του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου Αθηνών, ο σεισμός κατ...

Επεισοδιακή έφοδος του «Ελληνικού FBI» σε νυχτερινό κέντρο διασκέδασης στο Αργοστόλι – Έξι συλλήψεις

Έξι άτομα συνελήφθησαν στην Κεφαλονιά κατά τη διάρκεια αστυνομικών ελέγχων σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος, σύμφωνα με ανακοίνωση της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Οργανωμένου Ε...

Φόρτωση άρθρων...