Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Απεργία σήμερα: Κουκουλοφόροι έσπασαν το μνημείο για τα θύματα της Marfin

Στόχος κουκουλοφόρων έγινε για πολλοστή φορά το μνημείο για τα θύματα της Marfin. Πιο συγκεκριμένα τη στιγμή που οι αναρχικοί ανέβαιναν την οδό Σταδίου με κατεύθυνση το Σύνταγμα κρατώντας πανό ορισμένοι εξ αυτών αποκόπηκαν από το μπλοκ τους και έσπασαν το μνημείο που έχει φτιαχτεί στη μνήμη της Αγγελικής Παπαθανασοπούλου, του Επαμεινώνδα Τσάκαλη και της Παρασκευής Ζούλιας.

Υπενθυμίζεται ότι τα αποκαλυπτήρια της μαρμάρινης  τιμητικής πλάκας έγιναν παρουσία της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου, του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη και της αείμνηστης προέδρου του ΠΑΣΟΚ - ΚΙΝΑΛ Φώφης Γεννηματά. Στην Πλακέτα τα θύματα αναφέρονται ως «Θύματα του τυφλού μίσους που γεννά ο διχασμός». 

Σημειώνεται ότι στις 7 Ιουλίου 2020 άγνωστοι αποκόλλησαν το σήμα της ελληνικής δημοκρατίας από την πλάκα. Στις 21 Σεπτεμβρίου 2020 άγνωστοι το έβαψαν με μαύρο μαρκαδόρο και κόκκινη μπογιά. Τέλος στις 21 Ιουνίου του 2022 άγνωστοι έσπασαν κομμάτι της πλάκας, με αποτέλεσμα την αντικατάστασή της.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Λάρισα: Συνελήφθη 50χρονος που κράτησε όμηρο την πρώην σύζυγό του και απειλούσε να την κάψει

Ένας 50χρονος στη Λάρισα κράτησε όμηρο την πρώην σύζυγό του και απειλούσε ότι θα βάλει φωτιά να κάψει την ίδια και το σπίτι στο οποίο διαμένει. Όλα έγιναν το πρωί της Τετάρτης στη ...

Θεσσαλονίκη: 28χρονη παρίστανε το αγόρι ξεγελώντας ανήλικη και έκανε ερωτική σχέση μαζί της

Αίσθηση προκαλεί μία υπόθεση που χειρίζονται το τελευταίο διάστημα οι Αρχές στη Θεσσαλονίκη. Στο επίκεντρο μία 28χρονη σήμερα γυναίκα, η οποία φέρεται να σύναψε σχέση με ένα 15χρον...

Φόρτωση άρθρων...