Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Απεργία σήμερα: Κουκουλοφόροι έσπασαν το μνημείο για τα θύματα της Marfin

Στόχος κουκουλοφόρων έγινε για πολλοστή φορά το μνημείο για τα θύματα της Marfin. Πιο συγκεκριμένα τη στιγμή που οι αναρχικοί ανέβαιναν την οδό Σταδίου με κατεύθυνση το Σύνταγμα κρατώντας πανό ορισμένοι εξ αυτών αποκόπηκαν από το μπλοκ τους και έσπασαν το μνημείο που έχει φτιαχτεί στη μνήμη της Αγγελικής Παπαθανασοπούλου, του Επαμεινώνδα Τσάκαλη και της Παρασκευής Ζούλιας.

Υπενθυμίζεται ότι τα αποκαλυπτήρια της μαρμάρινης  τιμητικής πλάκας έγιναν παρουσία της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου, του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη και της αείμνηστης προέδρου του ΠΑΣΟΚ - ΚΙΝΑΛ Φώφης Γεννηματά. Στην Πλακέτα τα θύματα αναφέρονται ως «Θύματα του τυφλού μίσους που γεννά ο διχασμός». 

Σημειώνεται ότι στις 7 Ιουλίου 2020 άγνωστοι αποκόλλησαν το σήμα της ελληνικής δημοκρατίας από την πλάκα. Στις 21 Σεπτεμβρίου 2020 άγνωστοι το έβαψαν με μαύρο μαρκαδόρο και κόκκινη μπογιά. Τέλος στις 21 Ιουνίου του 2022 άγνωστοι έσπασαν κομμάτι της πλάκας, με αποτέλεσμα την αντικατάστασή της.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Διέρρηξαν σπίτι και πήραν ολόκληρο χρηματοκιβώτιο με 100.000 ευρώ και 1.200 λίρες Αγγλίας

Έρευνες της Αστυνομίας βρίσκονται σε εξέλιξη για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του δράστη ή των δραστών που φέρονται να διέπραξαν διάρρηξη σε κατοικία στην περιοχή του Φαληρακίου Ρό...

Φόρτωση άρθρων...