Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Απίστευτη απάτη στη Μήλο: Υποδύθηκε τον σεφ και πήρε από εστιάτορα πάνω από 8.000 ευρώ

Ελλάδα

Μια απίστευτη απάτη έστησε ένας άνδρας στη Μήλο. Ειδικότερα, δικογραφία για απάτη σχηματίστηκε σε βάρος 52χρονου ημεδαπού ύστερα από σχετική έγκληση 29χρονου ιδιοκτήτη εστιατορίου στη Μήλο.

Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης, ο 52χρονος προφασιζόμενος ότι θα εργαστεί στο εστιατόριο ως σεφ και χρειάζεται να αγοράσει επαγγελματικό εξοπλισμό, κατάφερε να αποσπάσει από τον 29χρονο το χρηματικό ποσό των 8.855 ευρώ.

Η δικογραφία για απάτη σχηματίστηκε από Αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Περιουσιακών Δικαιωμάτων, Πολιτιστικής Κληρονομιάς και Περιβάλλοντος της Διεύθυνσης Ασφάλειας καθώς η μήνυση από τον 29χρονο υπεβλήθη στη Θεσσαλονίκη.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ποια σχολεία καταργούνται τη νέα χρονιά: Συγχωνεύονται 70 Νηπιαγωγεία και 12 Δημοτικά

Νέες σχολικές μονάδες και σημαντική ενίσχυση των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, περιλαμβάνονται στον στρατηγικό σχεδιασμό για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης, του υπουργείου ...

Γαστούνη: 13χρονος έπεσε από ύψος τριών μέτρων

Αναστάτωση προκλήθηκε στη Γαστούνη όταν ένα 13χρονο παιδί τραυματίστηκε μετά από πτώση από ύψος περίπου τριών μέτρων, στο σπίτι του. Το περιστατικό σημειώθηκε υπό αδιευκρίνιστε...

Φόρτωση άρθρων...