Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Απόφαση–«βόμβα» από το ΣτΕ: Επιστρέφουν στις εργασίες τους οι ανεμβολίαστοι υγειονομικοί

Στην εργασία τους μπορούν να επιστρέψουν έπειτα από αίτηση οι ανεμβολίαστοι γιατροί και νοσηλευτές. απόφαση-«βόμβα» του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) κρίθηκε αντισυνταγματική η παράταση μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου του υποχρεωτικού εμβολιασμού εργαζομένων σε δομές υγείας λόγω ελλείψεως επαναξιολογήσεως του μέτρου.

Η επταμελής σύνθεσης του Γ΄ Τμήματος με την υπ΄ αριθμ. 2332/2022 απόφασή της έκρινε ότι η διάταξη του ν. 4917/2022, με την οποία παρατάθηκε η ισχύς της επαναξιολογήσεως της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού των εργαζομένων στις δομές υγείας μέχρι τις 31-12-2022, είναι αντίθετη προς την συνταγματική αρχή της αναλογικότητας.

Με αυτή την απόφαση, οι σύμβουλοι Επικρατείας ακύρωσαν την προσβαλλόμενη υπουργική απόφαση που καθόριζε τη διαδικασίας πρόσληψης προσωπικού ορισμένου χρόνου σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 50 ν. 4825/2021.

Στο σκεπτικό αναφέρεσαι ότι κατά τον χρόνο που δημοσιεύθηκε ο ν. 4917/2022 (31-3-2022) και εκδόθηκε η προσβαλλόμενη υπουργική απόφαση (14-4-2022) είχε παρέλθει χρονικό διάστημα 8 και πλέον μηνών από τη λήψη του μέτρου του υποχρεωτικού εμβολιασμού των εργαζομένων σε δομές υγείας, δηλαδή «διάστημα που λόγω της φύσεως του μέτρου και των συνεπειών του, υπερβαίνει προδήλως το εύλογο, χωρίς, ωστόσο, να έχει διενεργηθεί επαναξιολόγησή του, βάσει επίκαιρων, κατά τον χρόνο εκείνο, επιστημονικών και επιδημιολογικών στοιχείων, για την αξία, την αποτελεσματικότητα και τις συνέπειες των εμβολίων κατά του κορονοϊού και την πορεία και την εξέλιξη της πανδημίας».

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Τραγωδία στην Κω - Νεκρή 18χρονη Ολλανδή

Νεκρή βρέθηκε μία 18χρονη Ολλανδή, στο διαμέρισμα όπου διέμενε στην πόλη της Κω. Την άτυχη νεαρή εντόπισε η 19χρονη συγκάτοικός της, επίσης Ολλανδή το πρωί της Κυριακής. Στο δι...

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Συναγερμός σήμανε στο Νοσοκομείο Αττικόν το βράδυ της Τετάρτης. Ένας ηλικιωμένος επιχείρησε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού έχοντας μαζί μία γλάστρα και ένα κουτί που περιείχε...

Φόρτωση άρθρων...