Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Αχαΐα: Τι έδειξε η ιστοπαθολογική εξέταση για ένα από τα δύο βρέφη που έχασε η 23χρονη μητέρα

Ελλάδα

Νέα στοιχεία για τον θάνατο των δύο βρεφών στην Κάτω Αχαΐα βγήκαν στη δημοσιότητα μέσω της ιστοπαθολογικής εξέτασης στο πρώτο, που έχασε τη ζωή όταν ήταν 19 ημερών.

Τα αποτελέσματα της ιστοπαθολογικής εξέτασης δείχνουν ότι το βρέφος που έφυγε από τη ζωή τον Ιούνιο του 2022 είχε λοίμωξη του αναπνευστικού, σύμφωνα με το Star.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι τοξικολογικές εξετάσεις του βρέφους ήταν καθαρές.

Ο ιατροδικαστής περιμένει να πάρει στα χέρια του τον μοριακό έλεγχο για να διαπιστώσει εάν υπήρχε κάποια γενετική προδιάθεση.

Η εισαγγελία Πατρών έχει διατάξει από χθες διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης για την υπόθεση του θανάτου των δύο βρεφών σε διάστημα 15 μηνών.

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σήμερα σε Αθήνα και Καλλιθέα λόγω αγώνα δρόμου – Ποιοι δρόμοι είναι κλειστοί

Κλειστοί θα παραμείνουν την Τρίτη (23/6) κεντρικοί δρόμοι στο κέντρο της Αθήνας και την Καλλιθέα λόγω της διεξαγωγής των αγώνων δρόμου του SNF Nostos Run 2026. Ειδικότερα, θα πρ...

Δολοφονία στα Χανιά: Πώς ο δράστης προσπάθησε να «φορτώσει» το έγκλημα σε άλλον

Νέα στοιχεία βλέπουν το φως της δημοσιότητας αναφορικά με την υπόθεση της δολοφονίας της Σταυρούλας Λεβεντάκη στην Κρήτη, για την οποία έχει ομολογήσει ο 43χρονος Σκοπιανός ενοικια...

Φόρτωση άρθρων...