Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Εφετείο: Παράνομη η απεργία των εκπαιδευτικών - Πρόστιμο 3.000 ευρώ για κάθε παράβαση

Ελλάδα

Παράνομη και καταχρηστική έκρινε το Εφετείο Αθηνών την απεργία των εκπαιδευτικών συνδικαλιστικών ομοσπονδιών ΟΛΜΕ και ΔΟΕ κατά της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου.

Σύμφωνα με την απόφαση, το Εφετείο απαγορεύει τη συνέχισή της και ορίζει ποινή 3.000 ευρώ για κάθε παράβαση της απόφασης.

Η ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας: «Σε συνέχεια της απόφασης του Πρωτοδικείου Αθηνών, το Εφετείο Αθηνών έκρινε παράνομη και καταχρηστική την απεργία των συνδικαλιστικών Ομοσπονδιών κατά της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου. Απαγορεύει τη συνέχισή της και ορίζει ποινή 3.000 ευρώ για κάθε παράβαση της απόφασης».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Διπρόσωπος ο καιρός με 34άρια, μελτέμια και καταιγίδες - Πού περιμένουμε αστάθεια

Συνεχίζει να ταλαιπωρεί την κεντρική και δυτική Ευρώπη το κύμα καύσωνα που έχει εκδηλωθεί τις τελευταίες ημέρες και πλέον έχει μια τάση μετακίνησης προς τα ανατολικά, ωστόσο η Ελλά...

Φόρτωση άρθρων...