Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Εκδρομή-θρίλερ για 23 Ελληνες στην Βενετία - Οι γιατροί τους έβαλαν σε καραντίνα

Ελλάδα

Είκοσι τρεις Έλληνες τουρίστες που έφτασαν με πούλμαν έξω από την Βενετία, βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό, μεταδίδουν τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης. Η διάγνωση έγινε στο Μέστρε, σε απόσταση λίγων χιλιομέτρων από την Γαληνοτάτη, όπου οι τουρίστες υποβλήθηκαν σε διαγνωστικό τεστ.

Σε απομόνωση



Τώρα βρίσκονται σε απομόνωση σε ξενοδοχείο καραντίνας και η κατάστασή τους παρακολουθείται από τους γιατρούς. Σύμφωνα με πληροφορίες, σε όσους μπορούν να λάβουν την σχετική θεραπεία, θα χορηγηθούν μονοκλονικά αντισώματα, όπως συνηθίζεται τελευταία, στην περιφέρεια Βένετο.



Αυτή την ώρα εξακριβώνεται αν από τα διαγνωστικά τεστ προκύπτουν μεταλλάξεις του κορονοϊού.

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Οι πιλότοι κολύμπησαν και βγήκαν στη στεριά (βίντεο)

Πυροσβεστικό ελικόπτερο έπεσε πριν λίγη ώρα στη τεχνητή Λίμνη Αώου στο Μέτσοβο χωρίς ευτυχώς να υπάρχουν θύματα. Τα δύο μέλη του πληρώματος, ένας Έλληνας και ένας αλλοδαπός πυροσβέ...

Φόρτωση άρθρων...