Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Επιστρέφει στο νοσοκομείο Βόλου ο νευροχειρουργός που ήταν σε αργία λόγω της τραγωδίας στα Τέμπη

Ελλάδα

Ένα χρόνο μετά την τραγωδία στα Τέμπη, επιστρέφει στα ιατρικά του καθήκοντα, ο γιατρός – νευροχειρουργός του νοσοκομείου Βόλου- που ήταν σε αργία γιατί φέρεται να ενέκρινε την αναρρωτική άδεια στον  επιθεωρητή του ΟΣΕ στην Θεσσαλία, την επομένη ημέρα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Ελευθερία» της Λάρισας, ο γιατρός που ήταν σε αργία μετά τα Τέμπη, έκανε προσφυγή για παραβίαση της αρχής της μεροληψίας στο Τριμελές Διοικητικό Εφετείο Λάρισας για να ακυρωθεί η απόφαση που τον έθετε σε αργία και το αίτημά του έγινε δεκτό.

Ο γιατρός υποστηρίζει από την πρώτη στιγμή ότι δεν έδωσε εκείνος την άδεια στον επιθεωρητή (που στο μεταξύ προφυλακίστηκε), αλλά άλλος γιατρός. Μάλιστα κάνει λόγο για πολιτική και συνδικαλιστική δίωξη που στήθηκε εναντίον του λόγω της δράσης του ως συνδικαλιστής (Πρόεδρος των Νοσοκομειακών Γιατρών) και πολιτικός (στέλεχος και υποψήφιος βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ).

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Κινηματογραφική καταδίωξη στη Βάρκιζα - Τράκαραν, παράτησαν το αυτοκίνητο και εξαφανίστηκαν

Καταδίωξη που θυμίζει ταινία εκτυλίχθηκε το απόγευμα στη Βάρκιζα. Ύποπτο αυτοκίνητο, το οποίο αναζητούσε η ΕΛ.ΑΣ. μετά από καταγγελία πολίτη για απάτη, εντοπίστηκε από αστυνομικούς...

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Συναγερμός σήμανε στο Νοσοκομείο Αττικόν το βράδυ της Τετάρτης. Ένας ηλικιωμένος επιχείρησε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού έχοντας μαζί μία γλάστρα και ένα κουτί που περιείχε...

Φόρτωση άρθρων...