Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Εύβοια: «Έχασε» το πόδι του ο 22χρονος που ήταν θύμα εργατικού ατυχήματος

Ελλάδα

Σοκ προκαλεί η είδηση που φέρνει στην δημοσιότητα το evia online ότι έχασε δυστυχώς το πόδι του ο 22χρονος Χαλκιδέος που τραυματίστηκε την Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου στο εργατικό ατύχημα που συνέβη στις εγκαταστάσεις της ΕΛΒΑΛ, στα Οινόφυτα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, εγκλωβίστηκε σε μηχάνημα παραγωγής, και υπέστη τον πολύ σοβαρό τραυματισμό στα κάτω άκρα. Ο απεγκλωβισμός του πραγματοποιήθηκε από συναδέλφους του, που προσέτρεξαν άμεσα σε βοήθεια.

Ο σοβαρά τραυματίας μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Γενικό Νοσοκομείο Χαλκίδας όπου διαπιστώθηκε ότι ήταν μη αναστρέψιμη όσον αφορά το ένα πόδι η κατάσταση.

Το άλλο πόδι επίσης βαριά τραυματισμένο δέχθηκε την προσήκουσα ιατρική φροντίδα. Ο άτυχος νεαρός θα μεταφερθεί στο ΚΑΤ όπου θα λάβει εξιδεικευμένη φροντίδα.

ΠΗΓΗ: eviaonline.gr

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πυροσβεστική: Συλλήψεις για δύο αγροτικές πυρκαγιές από αμέλεια σε Αχαΐα και Λακωνία

Στη διερεύνηση δύο αγροτικών φωτιών από αμέλεια, που εκδηλώθηκαν σε Αχαΐα και Λακωνία, προχώρησαν οι Ανακριτικοί υπάλληλοι των Ανακριτικών Κλιμακίων Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησ...

Φόρτωση άρθρων...