Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Εύβοια: 17χρονος ήπιε ποτά μέσα στο σχολείο και λιποθύμησε

Ελλάδα

Σοκ προκαλεί η είδηση ότι το μεσημέρι της Παρασκευής, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του evia online 17χρονος μαθητής Λυκείου λιποθύμησε εντός σχολικού χώρου αφού είχε μαθητής Λυκείου πιεί βότκα και κρασί που είχε φέρει από το σπίτι του. 

Κλήθηκε η μητέρα του που τον μετέφερε στο Νοσοκομείο της περιοχής. Εκεί του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και, επέστρεψε στο σπίτι του. 

Οι γιατροί ενημέρωσαν την αστυνομία που πήρε κατάθεση από την μητέρα όπως και τον διευθυντής του Λυκείου. Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία.

ΠΗΓΗ: eviaonline.gr

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Αγρίνιο: 26χρονος χτύπησε και έστειλε τη μητέρα του στο νοσοκομείο – Απείλησε τον πατέρα του με κυνηγετικό όπλο

Σοβαρό επεισόδιο ενδοιοκογενειακής βίας εκτυλίχτηκε σε χωριό του Αγρινίου, με πρωταγωνιστή έναν 26χρονο. Ο 26χρονος επιτέθηκε στην 49χρονη μητέρα του, τραυματίζοντάς την με ένα ξύλ...

Φόρτωση άρθρων...