Σαββάτο
27 Ιουνίου 2026

Γαστούνη: Πρόστιμο 50.000 ευρώ στην 60χρονη που συνέθλιψε τον σκύλο

Διοικητικό πρόστιμο 50.000 ευρώ επιβλήθηκε στην 60χρονη οδηγό που κατηγορείται ότι παρέσυρε και συνέθλιψε μικρόσωμη σκυλίτσα στην Γαστούνη Ηλείας.

Το πρόστιμο επιβλήθηκε από τον διοικητή του αστυνομικού τμήματος Πηνειού, σύμφωνα με τους δικηγόρους της 60χρονης που προαναγγέλλουν ότι θα καταθέσουν έγγραφες αντιρρήσεις και στη συνέχεια θα προσφύγουν στο Διοικητικό Πρωτοδικείο Πύργου.

Η μικρόσωμη Σίσσυ ζούσε για αρκετά χρόνια στην περιοχή όπου την σκότωσαν, έχοντας φροντίδα από τους κατοίκους.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Θεσσαλονίκη: Αλγερινός οδηγούσε κλεμμένη μοτοσικλέτα, τρικάβαλο με δύο ανήλικες

Επεισοδιακή καταδίωξη τα ξημερώματα της Πέμπτης στη Θεσσαλονίκη, με έναν 37χρονο Αλγερινό να «φορτώνει» δύο ανήλικες κοπέλες σε δίκυκλη μοτοσικλέτα και να παραβιάζει τον μισό Κώδικ...

Φόρτωση άρθρων...