Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Ηλεία: Στο νοσοκομείο 6χρονη μετά από μεγάλη κατανάλωση κρασιού

Ελλάδα

Στην παιδιατρική κλινική του νοσοκομείου Πύργου μετά από υπερβολική κατανάλωση κρασιού μεταφέρθηκε ένα κορίτσι 6 ετών.

Η ανήλικη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο στις 16:45 το μεσημέρι της Δευτέρας με συμπτώματα οξείας μέθης και παραμένει νοσηλευόμενη.

Οι αστυνομικοί μόλις πληροφορήθηκαν το γεγονός, προχώρησαν στην σύλληψη της 33χρονης μητέρας της ανήλικης, με την κατηγορία της έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Δέκα έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας σε εννέα νησιά

Έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας δρομολογούνται σε εννέα νησιά. Σε ειδική εκδήλωση στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, υπεγράφη από τον Σταύρο Πα...

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Συναγερμός σήμανε στο Νοσοκομείο Αττικόν το βράδυ της Τετάρτης. Ένας ηλικιωμένος επιχείρησε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού έχοντας μαζί μία γλάστρα και ένα κουτί που περιείχε...

Φόρτωση άρθρων...