Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Καταγγελία: Διευθυντής σχολείου ζήτησε χρήματα από μετανάστες για το στεφάνι που θα κατέθετε το παιδί τους

Σε μία πολύ σοβαρή καταγγελία προχώρησε o διευθύνων σύμβουλος της Metron Analysis, Στράτος Φαναράς, μέσα από μία ανάρτηση που έκανε στο Facebook.

Συγκεκριμένα, κατήγγειλε ότι διευθυντής σχολείου φέρεται να ζήτησε 50 ευρώ από μετανάστες γονείς για το στεφάνι που θα κατέθετε το παιδί τους την 28η Οκτωβρίου.

Μάλιστα, αυτό φέρεται να ήταν το τέχνασμα που επικαλέστηκε ο διευθυντής του σχολείου για να μην καταθέσει το στεφάνι το συγκεκριμένο παιδί, προφανώς επειδή επρόκειτο για μετανάστη.

Οι γονείς του παιδιού όμως, όχι μόνο δεν έδωσαν τα 50 ευρώ, λέγοντας στον διευθυντή πως αυτό που τους ζητούσε ήταν πρωτοφανές για τα χρονικά του σχολείου, αλλά στη συνέχεια, και αφού αναζήτησαν οδηγίες από το διαδίκτυο, έφτιαξαν το δικό τους στεφάνι.

Αναλυτικά η ανάρτηση του κ. Φαναρά:

«Δάφνινο στεφάνι για την Ελλάδα μας

Δεν έχω την άδεια να πω που συνέβη (και ίσως εύλογα όπως θα καταλάβετε), θα πω όμως τι συνέβη.

Σε κάποιο σχολείο ένα παιδί που γεννήθηκε εδώ στην πατρίδα μας και οι γονείς του είχαν έρθει οικονομικοί μετανάστες στη χώρα μας, κληρώθηκε σε σχετική διαδικασία του σχολείου του να καταθέσει στην αυριανή γιορτή το στεφάνι του σχολείου του στο ιερό μνηνείο των πεσόντων και γεμάτο χαρά και τιμή πήγε και το ανήγγειλε στους γονείς του, οι οποίοι την επομένη πήγαν με τη σειρά τους στο σχολείο για να συννενοηθούν για τα διαδικαστικά.

Ελα όμως που το αποτέλεσμα της κλήρωσης δεν άρεσε στον κυρ-διευθυντή…

τι σκέφτηκε λοιπόν ο κυρ-διευθυντής; απαίτησε από τους μετανάστες γονείς να πληρώσουν οι ίδιοι το στεφάνι με 50 ευρώ, κόντρα στην παράδοση που θέλει να το αγοράζει το σχολείο, ελπίζοντας πως ίσως οι “ξένοι” φτωχοί γονείς δεν θα καταβάλουν το ποσό και έτσι θα απαλλαγεί και ο ίδιος από το δυσάρεστο αποτέλεσμα της κλήρωσης…και είχε εν μέρει μαντέψει σωστά…πράγματι οι γονείς δεν του έδωσαν το πενηντάρικο λέγοντας πως αυτό που τους ζητούσε ήταν πρωτοφανές για τα χρονικά του σχολείου…

Εκαναν όμως κάτι πολύ καλύτερο

Αφού μπήκαν στο διαδύκτιο και διάβασαν πως γίνεται ένα στεφάνι με δάφνη και μυρτιές, μητέρα, πατέρας και κόρη μάζεψαν τα υλικά και έφτιαξαν ένα πανέμορφο στεφάνι με τα χέρια τους και αύριο το παιδάκι θα το καταθέσει με χαρά και τιμή!

Ετσι νικιέται ο φασισμός μάτια μου, έτσι νικήθηκε τότε, έτσι νικιέται και τώρα.

Με φαντασία και θυσίες που ξεκινούν από το λίγο και φτάνουν στο πολύ.

Με το μυαλό αλλά και με τα χέρια μας νικιέται.

Χρόνια πολλά στην Ελλάδα μας λοιπόν αλλά και στον Ελληνισμό που “στο Σικάγο μέσα ξέρει να Ελληνοξεχνά”!».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Οι πιλότοι κολύμπησαν και βγήκαν στη στεριά (βίντεο)

Πυροσβεστικό ελικόπτερο έπεσε πριν λίγη ώρα στη τεχνητή Λίμνη Αώου στο Μέτσοβο χωρίς ευτυχώς να υπάρχουν θύματα. Τα δύο μέλη του πληρώματος, ένας Έλληνας και ένας αλλοδαπός πυροσβέ...

Καλλιθέα: Nεκρός 17χρονος έπειτα από συμπλοκή 10 ατόμων – Συνελήφθη και ομολόγησε ο δράστης

Στον εντοπισμό και τη σύλληψη του ατόμου που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στην αιματηρή συμπλοκή που σημειώθηκε στην Καλλιθέα το βράδυ της Τετάρτης (24/6) έχουν προχωρήσει οι ...

Διπρόσωπος ο καιρός με 34άρια, μελτέμια και καταιγίδες - Πού περιμένουμε αστάθεια

Συνεχίζει να ταλαιπωρεί την κεντρική και δυτική Ευρώπη το κύμα καύσωνα που έχει εκδηλωθεί τις τελευταίες ημέρες και πλέον έχει μια τάση μετακίνησης προς τα ανατολικά, ωστόσο η Ελλά...

Φόρτωση άρθρων...