Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Κέρκυρα: Χωρίς νερό η πόλη λόγω φωτιάς στο αντλιοστάσιο της ΔΕΥΑΚ

Ελλάδα

Χωρίς νερό είναι από σήμερα τα ξημερώματα η πόλη της Κέρκυρας, λόγω φωτιάς που ξέσπασε στο κεντρικό αντλιοστάσιο της ΔΕΥΑΚ στη Χρυσίδα, όπως μεταδίδει η ΕΡΤ. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, συνεργεία της επιχείρησης βρέθηκαν άμεσα στο σημείο, προκειμένου να αποκαταστήσουν τη βλάβη που προκλήθηκε από αδιευκρίνιστους μέχρι στιγμής λόγους στον κεντρικό πίνακα, ενώ είναι άγνωστο το πότε ακριβώς θα επανέλθει το νερό στις βρύσες.

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη
Φόρτωση άρθρων...