Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Ξάνθη: Κυνηγός πυροβόλησε υπεύθυνο θήρας σε επιχείρηση για αγριογούρουνα

Ελλάδα

Σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε σήμερα το πρωί στην περιοχή της Γενισέας Ξάνθης. Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τη διάρκεια οργανωμένης επιχείρησης για τον έλεγχο του πληθυσμού των αγριογούρουνων, κυνηγός που συμμετείχε στο συνεργείο πυροβόλησε, όπως φαίνεται κατά λάθος τον υπεύθυνο θήρας του Δασαρχείου Ξάνθης, ο οποίος βρισκόταν στην περιοχή για λόγους επιτήρησης.

Πρόκειται για έναν 62χρονο άνδρα, ο οποίος μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο της Ξάνθης και υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση Οι σφαίρες που δέχτηκε ήταν στην σπλήνα και στο ήπαρ.

Όπως λένε οι γιατροί, έχουν αφαιρεθεί οι σφαίρες και νοσηλεύεται στην χειρουργική κλινική σε σταθερή κατάσταση και οι γιατροί τον παρακολουθούν στενά και αναμένουν να εξελιχθεί καλά η υγεία του.

Την υπόθεση διερευνά η Ασφάλεια της Ξάνθης με στόχο τη διαλεύκανση των συνθηκών κάτω από τις οποίες συνέβη το ατύχημα. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, όλα δείχνουν πως πρόκειται για ένα ακούσιο πυροβολισμό, ωστόσο οι αρχές εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Καλλιθέα: Nεκρός 17χρονος έπειτα από συμπλοκή 10 ατόμων – Συνελήφθη και ομολόγησε ο δράστης

Στον εντοπισμό και τη σύλληψη του ατόμου που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στην αιματηρή συμπλοκή που σημειώθηκε στην Καλλιθέα το βράδυ της Τετάρτης (24/6) έχουν προχωρήσει οι ...

Φόρτωση άρθρων...