Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Λαμία: Ασθενής με κορωνοϊό έπεσε από τον 2ο όροφο του νοσοκομείου

Ελλάδα

Τέλος στη ζωή του προσπάθησε να βάλει 61χρονος που νοσηλεύεται με κορωνοϊό στο νοσοκομείο Λαμίας, πηδώντας από το δεύτερο όροφο με αποτέλεσμα να τραυματιστεί πολύ σοβαρά.

Η απόπειρα αυτοκτονίας έγινε λίγο μετά τις 20.00 στο νοσοκομείο Λαμίας και συγκεκριμενα στο «Πέτρινο», όπου στεγάζεται η κλινική covid.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του LamiaReport, ασθενής πήδηξε από τον δεύτερο όροφο θέλοντας να βάλει τέλος στη ζωή του.

Το ρεπορτάζ λέει ότι πρόκειται για 61χρονο κάτοικο Λαμίας ο οποίος εισήχθη χθες στην κλινική και εκτός από τον κορωνοϊό αντιμετώπιζε και άλλα σοβαρά προβλήματα υγείας.

Γιατροί και νοσηλευτές, ακούγοντας τον θόρυβο, πετάχτηκαν έξω, είδαν τον ασθενή πεσμένο στον ακάλυπτο του κτιρίου και έτρεξαν αμέσως για να βοηθήσουν.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Καλλιθέα: Nεκρός 17χρονος έπειτα από συμπλοκή 10 ατόμων – Συνελήφθη και ομολόγησε ο δράστης

Στον εντοπισμό και τη σύλληψη του ατόμου που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στην αιματηρή συμπλοκή που σημειώθηκε στην Καλλιθέα το βράδυ της Τετάρτης (24/6) έχουν προχωρήσει οι ...

Διπρόσωπος ο καιρός με 34άρια, μελτέμια και καταιγίδες - Πού περιμένουμε αστάθεια

Συνεχίζει να ταλαιπωρεί την κεντρική και δυτική Ευρώπη το κύμα καύσωνα που έχει εκδηλωθεί τις τελευταίες ημέρες και πλέον έχει μια τάση μετακίνησης προς τα ανατολικά, ωστόσο η Ελλά...

Φόρτωση άρθρων...