Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Λάρισα: 41χρονος ήπιε καυστικό υγρό και κατέληξε

Ελλάδα

Μια τραγωδία εκτυλίχθηκε στη Λάρισα όταν το πρωί της Δευτέρας ένας 41χρονος ήπιε καυστικό υγρό, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες.

Ο 41χρονος βρισκόταν σε ποιμνιοστάσιο και έγινε αντιληπτός λίγο πριν τις 10 π.μ. και μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Ελασσόνας, σύμφωνα με το larissanet. Από εκεί διακομίστηκε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας, όπου κατέληξε λίγο πριν τα μεσάνυχτα, καθώς η κατάστασή του ήταν ιδιαίτερα σοβαρή.

Προανάκριση για το συμβάν διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Λάρισας, ενώ έχει παραγγελθεί η διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής η οποία θα διεξαχθεί από την Ιατροδικαστική Υπηρεσία Θεσσαλονίκης.

Από τις έως τώρα ενδείξεις έχει αποκλειστεί το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Καλλιθέα: Nεκρός 17χρονος έπειτα από συμπλοκή 10 ατόμων – Συνελήφθη και ομολόγησε ο δράστης

Στον εντοπισμό και τη σύλληψη του ατόμου που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στην αιματηρή συμπλοκή που σημειώθηκε στην Καλλιθέα το βράδυ της Τετάρτης (24/6) έχουν προχωρήσει οι ...

Δέκα έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας σε εννέα νησιά

Έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας δρομολογούνται σε εννέα νησιά. Σε ειδική εκδήλωση στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, υπεγράφη από τον Σταύρο Πα...

Φόρτωση άρθρων...