Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Λευκάδα: Στο νοσοκομείο ανήλικη έπειτα από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ

Ελλάδα

Σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ του Σαββάτου (02/08) στη Λευκάδα, όπου μία ανήλικη μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο έπειτα από υπερβολική κατανάλωση βότκας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του pelop.gr, το κορίτσι είχε προμηθευτεί το αλκοόλ από σούπερ μάρκετ στην περιοχή του Ελλομένου. Η κατάστασή της κρίθηκε ανησυχητική και διακομίστηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκάδας για τις πρώτες βοήθειες και παρακολούθηση.

Η αστυνομία προχώρησε στη σύλληψη του ιδιοκτήτη του καταστήματος, καθώς απαγορεύεται ρητά η πώληση οινοπνευματωδών σε ανηλίκους. Ο συλληφθείς κρατείται και αναμένεται να οδηγηθεί στον Εισαγγελέα. 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Λάρισα: Συνελήφθη 50χρονος που κράτησε όμηρο την πρώην σύζυγό του και απειλούσε να την κάψει

Ένας 50χρονος στη Λάρισα κράτησε όμηρο την πρώην σύζυγό του και απειλούσε ότι θα βάλει φωτιά να κάψει την ίδια και το σπίτι στο οποίο διαμένει. Όλα έγιναν το πρωί της Τετάρτης στη ...

Φόρτωση άρθρων...