Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Με ένα τραγούδι της αποχαιρέτησε την Αρλέτα ο Κυριάκος (Video)

Ελλάδα

Με ένα τραγούδι της, το αγαπημένο του, αποχαιρέτησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης την Αρλέτα.

Ο πρόεδρος της ΝΔ ανήρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter το τραγούδι της δημοφιλούς καλλιτέχνιδος που απεβίωσε σήμερα, «Τα ήσυχα βραδιά».

«Πολλά τα όμορφα τραγούδια της με τα οποία μεγαλώσαμε.

Αυτό είναι το πιο αγαπημένο μου. Καλό ταξίδι #Αρλέτα», έγραψε στο λογαριασμό του ο πρόεδρος της ΝΔ.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη
Φόρτωση άρθρων...