Δευτέρα
22 Ιουνίου 2026

Με κορωνοϊό ο Ευάγγελος Βενιζέλος - Πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο

Παρασκήνιο

Θετικός στον κορωνοϊό διαγνώστηκε ο Ευάγγελος Βενιζέλος.

Ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και πρώην υπουργός κρίθηκε σκόπιμο να μεταφερθεί στο νοσοκομείο «Σωτηρία» για προληπτικές εξετάσεις. Από συμπτώματα εμφανίζει επίμονο βήχα, ενώ έχει εμβολιαστεί τέσσερις φορές.

Ωστόσο λίγο αργότερα ο κ.Βενιζέλος πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο.

Η γενική εικόνα του δεν εμπνέει καμία ανησυχία, γι αυτό και δεν παρέμεινε για νοσηλεία. Θα απομονωθεί στο σπίτι του για το διάστημα που θα παραμένει θετικός στον κορωνοϊό λαμβάνοντας ειδική αγωγή.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ποια είναι η γκάφα... απελπισίας του Ανδρουλάκη με τις δωρεάν μετακινήσεις για νέους

Στην πολιτική αρένα, η σπουδή για την κατάθεση ελκυστικών και... μόνο φιλολαϊκών προτάσεων συχνά οδηγεί σε σοβαρά σφάλματα σχεδιασμού. Η πρόσφατη εξαγγελία του προέδρου του ΠΑΣΟ...

Ποιοι «έσκαψαν» τον... λάκκο της χώρας με το ανεξέλεγκτο δημόσιο χρέος - Τι δείχνει η πορεία των τελευταίων 60 ετών

Η διόγκωση του ελληνικού δημοσίου χρέους δεν ήταν αποτέλεσμα μιας μόνο κυβέρνησης, αλλά μια μακροχρόνια διαδικασία που ξεκίνησε από τις αρχές της δεκαετίας του ΄80 και "φούντωσε" ...

Φόρτωση άρθρων...