Δευτέρα
22 Ιουνίου 2026

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Παρελθόν τα εισιτήρια - Πώς θα γίνονται οι μετακινήσεις

Νέο σύστημα έρχεται στις μεταφορές μας με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς καθώς τα χάρτινα εισιτήρια θα αποτελέσουν άμεσα παρελθόν. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΕΡΤ, «τον πρώτο και τελευταίο λόγο» θα έχουν τα smartphones όπου μέσω του συστήματος NFC θα γίνεται η επιβίβαση.

Με το σύστημα των ανέπαφων συναλλαγών ο χρήστης δεν θα χρειάζεται να εκδώσει κάποιο εισιτήριο από τα μηχανήματα, αλλά θα αρκεί να τσεκάρει την τραπεζική του κάρτα του ή το κινητό του τηλέφωνο στις συσκευές επικύρωσης.

Κύριος στόχος φυσικά είναι η καταπολέμηση των «τζαμπατζήδων» που μπαίνουν στα Μέσα χωρίς εισιτήριο και κοστίζουν εκατομμύρια ευρώ στα κρατικά ταμεία.

Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΑ, Γιώργο Σπηλιόπουλο, μέχρι το τέλος του έτους το σύστημα ανέπαφων συναλλαγών θα εφαρμοστεί στα λεωφορεία του αεροδρομίου και, βάσει προγραμματισμού, στόχος είναι να εφαρμοστεί παντού έως την άνοιξη του 2024.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Σεισμός 4,2 Ρίχτερ νοτιοδυτικά της Ζακύνθου

Σεισμός 4,2 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ έγινε τα ξημερώματα της Δευτέρας νοτιοδυτικά της Ζακύνθου. Σύμφωνα με την αυτόματη λύση του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου Αθηνών, ο σεισμός κατ...

Δολοφονία 45χρονης Σταυρούλας στα Χανιά: Σοκάρει η κυνική ομολογία του 43χρονου Σκοπιανού

Σοκ προκαλεί η κυνική ομολογία του 43χρονου Σκοπιανού για τη δολοφονία της 45χρονης Σταυρούλας Λεβεντάκη στα Χανιά στην Κρήτη. «Πήρα ένα κούτσουρο που βρήκα μπροστά μου και την απο...

Φόρτωση άρθρων...