Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Μετρό Θεσσαλονίκης: Πάνω από 1 εκατ. επιβάτες στον πρώτο μήνα λειτουργίας του

Ελλάδα

Παρά τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν τον πρώτο μήνα λειτουργίας του Μέτρο Θεσσαλονίκης, οι κάτοικοι και οι επισκέπτες της πόλης φαίνεται ότι το προτίμησαν μαζικά για τις μετακινήσεις τους.

Συγκεκριμένα, περισσότεροι από 1,3 εκατομμύρια επιβάτες μετακινήθηκαν με το Μετρό Θεσσαλονίκης τον Δεκέμβριο, όπως ανακοίνωσε με ανάρτησή του στο Χ ο  ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.

Για την ακρίβεια, συνολικά 1.329.089 άτομα πέρασαν τις πύλες του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου της πόλης για να επιβιβαστούν στο μετρό, κατά τις πρώτες 30 μέρες λειτουργίας του.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Συμπερίληψη χωρίς όρια: Δράσεις που δημιουργούν ίσες ευκαιρίες συμμετοχής, με τη στήριξη του Qualco Foundation

Η συμπερίληψη και η ενδυνάμωση αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για μια κοινωνία που επιδιώκει την ισότητα και τη συμμετοχή όλων των πολιτών. Η πρόσβαση στην εκπαίδευση, τον αθλητισμ...

Θεσσαλονίκη: 28χρονη παρίστανε το αγόρι ξεγελώντας ανήλικη και έκανε ερωτική σχέση μαζί της

Αίσθηση προκαλεί μία υπόθεση που χειρίζονται το τελευταίο διάστημα οι Αρχές στη Θεσσαλονίκη. Στο επίκεντρο μία 28χρονη σήμερα γυναίκα, η οποία φέρεται να σύναψε σχέση με ένα 15χρον...

Φόρτωση άρθρων...