Τετάρτη
24 Απριλίου 2024

Μιλάει για πρώτη φορά ο οδηγός του μοιραίου λεωφορείου - «Λες και έπεσε πάνω μας τρένο - Κανένας δεν πίστεψε πως θα βγαίναμε ζωντανοί»

Οι συνθήκες του τραγικού τροχαίου δυστυχήματος με λεωφορείο που μετέφερε Έλληνες ταξιδιώτες στο Βουκουρέστι έχουν δημιουργήσει πληθώρα ερωτημάτων

Ελλάδα

Σπάει τη σιωπή του και μιλάει για πρώτη φορά για την τραγωδία που σημειώθηκε στο Βουκουρέστι ο οδηγός του λεωφορείου.

Ο οδηγός του μοιραίου λεωφορείου δίνει τη δική του εκδοχή για το δυστύχημα με την προειδοποιητική πινακίδα για το ύψος.

Οδηγούσε 18 ολόκληρες ώρες. Δεν έτρεχε και ήταν προσεκτικός, εκτός από εκείνα τα μοιραία δευτερόλεπτα που αποφάσισε να αλλάξει λωρίδα κυκλοφορίας και να οδηγήσει το τουριστικό λεωφορείο στον όλεθρο.

Ο οδηγός του πούλμαν που διαλύθηκε στο Βουκουρέστι είναι συγκλονισμένος. Μιλά στο MEGA και αδυνατεί να ξεχάσει την στιγμή της τρομακτικής σύγκρουσης που κόστισε τη ζωή σε έναν 53χρονο επιβάτη.

«Κανένας δεν πίστεψε πως θα βγαίναμε ζωντανοί»

«Λυπάμαι πολύ για ό,τι συνέβη. Δε θα μπορούσε κανένας να το αποφύγει. Ήταν σαν να έπεσε ξαφνικά επάνω μας ένα τρένο».

Ο ίδιος σημειώνει ότι «όλα έγιναν σε ένα δευτερόλεπτο. Είπα ότι δε θα βγει κανένας ζωντανός».

«Κανένας δεν πίστεψε πως θα βγαίναμε ζωντανοί από εκεί. Σε ένα δευτερόλεπτο περάσαν όλα από μπροστά μου και είπα ‘από εδώ δε θα βγει κανένας ζωντανός’. Όλα έγιναν σε ένα δευτερόλεπτο. Ακολούθησα απλά την πορεία που μου έδειξε το GPS. Όταν η κεραία βρήκε στην κατασκευή, πάτησα απότομα φρένο αλλά δεν μπορούσαμε να αποφύγουμε το δυστύχημα. Δεν έτρεχα».

Όταν έμαθε για τον νεκρό

Ο δικηγόρος του οδηγού του μοιραίου λεωφορείου Αλέξανδρος Ματέσκου, υποστήριξε πως του είπε ο πελάτης του: «Πήρα όλα τα μέτρα και δεν μπορούσα κύριε Αλέξανδρε να κάνω κάτι άλλο. Έπεσε ένα… τρένο πάνω μας” ενώ ο δικηγόρος συμπλήρωσε πως «όταν άκουσε από κάποιον ότι υπάρχει ένας νεκρός έκλαιγε».

Υπογράμμισε πως ο οδηγός του είπε: «Mε πήγε το gps. Διάλεξα που να πάω και πήγα αριστερά» ενώ τόνισε: » Με την κεραία χτύπησε η πινακίδα, που προβλέπει το ύψος και άμεσα φρέναρε».

Ο δικηγόρος του οδηγού μάλιστα πρόσθεσε: «Η προειδοποιητική μπάρα ήταν πολύ βαριά, εκατοντάδες κιλά. Δεν έπεσε από ψηλά (για να το κάνει έτσι)».

Ο οδηγός του τουριστικού λεωφορείου από τον Βόλο, εξετάζεται ως ύποπτος για ανθρωποκτονία από αμέλεια και ως ύποπτος για σωματικές βλάβες σε 25 άτομα.

Στο επίκεντρο ο οδηγός και η μεταλλική κατασκευή -Τι εξετάζουν οι αρχές

Οι συνθήκες του τραγικού τροχαίου δυστυχήματος με λεωφορείο που μετέφερε Έλληνες ταξιδιώτες στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας, έχουν δημιουργήσει πληθώρα ερωτημάτων.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει το Euronews, σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες των ρουμανικών αρχών για το δυστύχημα του τουριστικού λεωφορείου στο Βουκουρέστι που στοίχισε τη ζωή σε έναν 53χρονο Έλληνα. 

Στο επίκεντρο είναι ο οδηγός του λεωφορείου που κατηγορείται για ανθρωποκτονία εξ αμελείας και σωματικές βλάβες και το πόσες ώρες οδηγούσε χωρίς αντικατάσταση.

«Όταν υπάρχει ένας οδηγός επιτρέπεται να οδηγεί το πολύ 10 ώρες και μάλιστα με διαλείμματα. Εάν υπάρχουν δύο οδηγοί οι ώρες γίνονται 11 και αυτό γιατί ο άλλος οδηγός δεν κοιμάται αλλά απλά κάθεται δίπλα στον οδηγό», επισήμανε ο Ιόν Λιξάντρου, εκπρόσωπος της Ένωσης Οδηγών, στο ίδιο μέσο. 

Υπόνοιες για ελαττωματική κατασκευή

Την ίδια στιγμή όμως, ειδικοί οδικής ασφάλειας αναρωτιούνται γιατί έφυγε η μεταλλική κατασκευή από τη βάση της και αφήνουν υπόνοιες για ελαττωματική κατασκευή. 

«Ήταν μία κατασκευή με θεμέλια πάνω από το έδαφος και είχε κάποιες λεπτές βίδες. Όταν λοιπόν κόλλησε πάνω της το λεωφορείο, οι βίδες έφυγαν γιατί δεν είχαν κάποιοι εσωτερικό σύστημα στήριξης. Έφυγαν από την τσιμεντένια βάση, η κατασκευή έπεσε και πλάκωσε την οροφή του λεωφορείου. Κανονικά, θα έπρεπε κάτω από την κατασκευή να υπάρχουν θεμέλια αρκετών κυβικών μέτρων από μπετόν. Και επίσης εσωτερικά της κατασκευής υπάρχει χοντρή σιδερένια ενίσχυση», ανέφερε ο Βαλεντίν Τσιομπάνου, ειδικός οδικής ασφάλειας, στο ίδιο μέσο. 

Το σημείο του δυστυχήματος στη Ρουμανία / AP Photo

Οι δημοτικές αρχές ανακοίνωσαν πως θα παράσχουν όλα τα στοιχεία για την μεταλλική κατασκευή μόνο στις αρμόδιες ερευνητικές αρχές και δεν πρόκειται να τα δημοσιοποιήσουν, κάτι που προκάλεσε νέα ερωτηματικά στους ειδικούς. 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη
Φόρτωση άρθρων...