Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Νοσοκομείο Λαμίας: Συνοδός ασθενή χτύπησε δυο νοσηλεύτριες – Απειλούσε να βάλει φωτιά

Ελλάδα

Απίστευτο επεισόδιο σημειώθηκε λίγο πριν τις 11 το βράδυ της Πέμπτης (11/8) στο νοσοκομείο της Λαμίας.

Γιος ασθενή, που νοσηλεύεται στην Παθολογική Κλινική, για άγνωστο λόγο χτύπησε δύο νοσηλεύτριες και στη συνέχεια βγήκε στο μπαλκόνι του 5ου ορόφου και έβριζε θεούς και δαίμονες.

Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες έβριζε πολιτικούς – κυβερνητικούς και μη – και στη συνέχεια απειλούσε ότι θα βάλει φωτιά στο Νοσοκομείο και θα κάψει όλη τη Λαμία.

Οι αστυνομικοί κατάφεραν να τον απομακρύνουν

Ειδοποιήθηκε η αστυνομία που έσπευσε με αρκετά πληρώματα στο χώρο και με πολύ δυσκολία, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του LamiaReport, οι αστυνομικοί κατάφεραν να τον απομακρύνουν και να τον οδηγήσουν στη Διεύθυνση.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες ο δράστης είναι αστυνομικός που υπηρετεί σε άλλο νομό.

Την ίδια ώρα οι νοσηλεύτριες μεταφέρθηκαν στα επείγοντα για εκτίμηση της κατάστασής τους, ενώ το πρωί θα κατατεθεί από το Ίδρυμα μήνυση κατά του ανθρώπου που προκάλεσε το σοβαρότατο επεισόδιο.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Λουτράκι: Βελτιωμένη η εικόνα της φωτιάς σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο δίπλα σε σπίτια (Videos&Photos)

Καλύτερη είναι η εικόνα της πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε αργά το απόγευμα σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο δίπλα σε σπίτια το απόγευμα στο Λουτράκι Κορινθίας. Δίπλα στο ξενοδοχείο βρίσκο...

Καλλιθέα: Nεκρός 17χρονος έπειτα από συμπλοκή 10 ατόμων – Συνελήφθη και ομολόγησε ο δράστης

Στον εντοπισμό και τη σύλληψη του ατόμου που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στην αιματηρή συμπλοκή που σημειώθηκε στην Καλλιθέα το βράδυ της Τετάρτης (24/6) έχουν προχωρήσει οι ...

Φόρτωση άρθρων...