Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Ο «Ρουβίκωνας» σήκωσε πανό για τα Τέμπη σε Βουλή και Προεδρικό Μέγαρο (βίντεο)

Ελλάδα

Στη Βουλή (στο χώρο του περιστύλιου) αλλά και στο Προεδρικό Μέγαρο φέρεται να μπήκαν την Κυριακή μέλη του Ρουβίκωνα.

Σύμφωνα με τις αναφορές στα social media, τα μέλη της οργάνωσης και στις δύο περιπτώσεις κρατούσαν δύο πανό.

Το πανό και στις δύο περιπτώσεις έγραφε “η οργή δεν μπαζώνεται” με ξεκάθαρη αναφορά στην υπόθεση των Τεμπών.

Οπως αναφέρουν οι πληροφορίες, στη Βουλή η είσοδος των μελών της οργάνωσης έγινε από την πλαϊνή πύλη.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Θεσσαλονίκη: 28χρονη παρίστανε το αγόρι ξεγελώντας ανήλικη και έκανε ερωτική σχέση μαζί της

Αίσθηση προκαλεί μία υπόθεση που χειρίζονται το τελευταίο διάστημα οι Αρχές στη Θεσσαλονίκη. Στο επίκεντρο μία 28χρονη σήμερα γυναίκα, η οποία φέρεται να σύναψε σχέση με ένα 15χρον...

Καλλιθέα: Nεκρός 17χρονος έπειτα από συμπλοκή 10 ατόμων – Συνελήφθη και ομολόγησε ο δράστης

Στον εντοπισμό και τη σύλληψη του ατόμου που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στην αιματηρή συμπλοκή που σημειώθηκε στην Καλλιθέα το βράδυ της Τετάρτης (24/6) έχουν προχωρήσει οι ...

Φόρτωση άρθρων...