Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Ορκίστηκε η Ειρήνη Αγαπηδάκη ως αναπληρώτρια υπουργός Υγείας

Η ορκωμοσία της δεν πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, καθώς η Ειρήνη Αγαπηδάκη είχε βρεθεί θετική στον κορωνοϊό.

Ενώπιον της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου και παρουσία του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, ορκίστηκε στο Προεδρικό Μέγαρο, η Ειρήνη Αγαπηδάκη, ως αναπληρώτρια υπουργός Υγείας. 

Η Ειρήνη Αγαπηδάκη δεν είχε ορκιστεί μαζί με την υπόλοιπη Κυβέρνηση, την περασμένη εβδομάδα, καθώς είχε βρεθεί θετική στον κορωνοϊό.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Λατινοπούλου: «Με Fake AI προσπαθούν να χτυπήσουν τη Φωνή Λογικής τα τρολ του Βελόπουλου και όχι μόνο»

«Τις τελευταίες ώρες, τρολ, πρόθυμα δεκανίκια και κάθε λογής χρήσιμοι ηλίθιοι του συστήματος διακινούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μια κατασκευασμένη και εμφανώς παραποιημένη φωτ...

Φόρτωση άρθρων...