Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Μαγνησία: Οχιά δάγκωσε 55χρονη στην αυλή του σπιτιού της

Για δεύτερη φορά μέσα σε μία εβδομάδα, μια γυναίκα διακομίστηκε σε νοσοκομείο μετά από δάγκωμα οχιάς. Αυτήν τη φορά ήταν στην αυλή του σπιτιού της, στη Νέα Αγχίαλο Μαγνησίας, όταν το δηλητηριώδες ερπετό πετάχτηκε και της επιτέθηκε. 

Η 55χρονη γυναίκα μεταφέρθηκε με αφόρητους πόνους στο Αχιλλοπούλειο νοσοκομείο και πλέον νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.

Η οχιά επιτέθηκε και δάγκωσε τη γυναίκα αργά το απόγευμα της Δευτέρας. Αρχικά, η κατάσταση της υγείας της χαρακτηρίστηκε κρίσιμη, αλλά το πρωί της Τρίτης οι γιατροί διαπίστωσαν τα πρώτα σημάδια βελτίωσης.

Το φίδι είχε καταφέρει να τρυπώσει στην αυλή του σπιτιού στη Νέα Αγχίαλο. Έπειτα από την επίθεση, η πεθερά της τραυματισμένης γυναίκας χτύπησε το δηλητηριώδες φίδι με ένα βαρύ αντικείμενο και το σκότωσε, πριν φτάσουν στο σημείο οι Πυροσβέστες.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πώς δρούσε το κύκλωμα με τις ρευματοκλοπές που «χάκαρε» τους μετρητές - Ζημιά πάνω από 9 εκατ. ευρώ

Ανακοίνωση με λεπτομέρειες για τον τρόπο δράσης του κυκλώματος ρευματοκλοπών που εξαρθρώθηκε εξέδωσε η Ελληνική Αστυνομία. Όπως αναφέρει, συνολικά έχουν συλληφθεί πέντε άτομα, ε...

Ρόδος: Διέρρηξαν σπίτι και πήραν ολόκληρο χρηματοκιβώτιο με 100.000 ευρώ και 1.200 λίρες Αγγλίας

Έρευνες της Αστυνομίας βρίσκονται σε εξέλιξη για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του δράστη ή των δραστών που φέρονται να διέπραξαν διάρρηξη σε κατοικία στην περιοχή του Φαληρακίου Ρό...

Φόρτωση άρθρων...