Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Πάτρα: Ανήλικος Ρομά έσπασε τα δόντια 12χρονου σε σχολείο

Ελλάδα

Μήνυση σε βάρος του διευθυντή και μίας καθηγήτριας Γυμνασίου της Πάτρας υπέβαλε χθες Τρίτη (3/10) μία μητέρα ενός 12χρονου λόγω επίθεσης που δέχθηκε ο ανήλικος γιος της από έναν συμμαθητή του λίγο πριν μπει στην αίθουσα διδασκαλίας.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, όλα συνέβησαν τη Δευτέρα (2/10), γύρω στις 12.30, όταν χτύπησε το κουδούνι του σχολείου για μάθημα. Το παιδί περίμενε να μπει στην αίθουσα και τότε ένας 14χρονος συμμαθητής του Ρομά τον έπιασε με λαβή από τον λαιμό (κεφαλοκλείδωμα) και τον πέταξε στο έδαφος με αποτέλεσμα να σπάσουν δύο δόντια του.

Για την υπόθεση σχηματίστηκε σχετική δικογραφία.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Θεσσαλονίκη: 28χρονη παρίστανε το αγόρι ξεγελώντας ανήλικη και έκανε ερωτική σχέση μαζί της

Αίσθηση προκαλεί μία υπόθεση που χειρίζονται το τελευταίο διάστημα οι Αρχές στη Θεσσαλονίκη. Στο επίκεντρο μία 28χρονη σήμερα γυναίκα, η οποία φέρεται να σύναψε σχέση με ένα 15χρον...

Φόρτωση άρθρων...