Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Πάτρα: Ελεύθεροι με όρους δύο κατηγορούμενοι για την κατάρρευση της γέφυρας

Ελλάδα

Ελεύθεροι με τον περιοριστικό όρο της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα, αφέθηκαν σήμερα ακόμα δύο κατηγορούμενοι, για την τραγωδία με την κατάρρευση της γέφυρας στα Μποζαΐτικα.

Σύμφωνα με το tempo24, η απολογία τους έγινε από τον Ανακριτή στα νοσοκομεία της Πάτρας, καθώς νοσηλεύονται.

Την Πέμπτη απολογήθηκε ο υπεύθυνος μηχανικός ασφαλείας του έργου, ο οποίος επίσης αφέθηκε ελεύθερος με εγγύηση 2.000 ευρώ και απαγόρευση εξόδου από τη χώρα.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Λάρισα: Συνελήφθη 50χρονος που κράτησε όμηρο την πρώην σύζυγό του και απειλούσε να την κάψει

Ένας 50χρονος στη Λάρισα κράτησε όμηρο την πρώην σύζυγό του και απειλούσε ότι θα βάλει φωτιά να κάψει την ίδια και το σπίτι στο οποίο διαμένει. Όλα έγιναν το πρωί της Τετάρτης στη ...

Φόρτωση άρθρων...