Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Πάτρα: Πρόστιμο σε ηλικιωμένο οδηγό που «έκοβε» βόλτες χωρίς δίπλωμα

Ηλικιωμένος οδηγός εντοπίστηκε να οδηγεί χωρίς δίπλωμα, το απόγευμα της Παρασκευής στην Πάτρα.

Δεκάδες κάτοικοι κατήγγειλαν ότι ο 85χρονος «έκοβε» βόλτες με το αυτοκίνητο του στην πλατεία Γεωργίου, εκφράζοντας τους φόβους τους ότι μπορεί να προκληθεί κάποιο ατύχημα, σύμφωνα με το tempo24.

Άμεσα κλήθηκε η Αστυνομία, άνδρες της οποίας εντόπισαν τον ηλικιωμένο οδηγό και τον ακινητοποίησαν, ύστερα από καταδίωξη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τον αστυνομικό έλεγχο διαπιστώθηκε ότι δεν είχε δίπλωμα, ενώ από τις Αρχές επιβλήθηκαν τα προβλεπόμενα διοικητικά πρόστιμα για τις παραβάσεις στις οποίες υπέπεσε.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Συμπερίληψη χωρίς όρια: Δράσεις που δημιουργούν ίσες ευκαιρίες συμμετοχής, με τη στήριξη του Qualco Foundation

Η συμπερίληψη και η ενδυνάμωση αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για μια κοινωνία που επιδιώκει την ισότητα και τη συμμετοχή όλων των πολιτών. Η πρόσβαση στην εκπαίδευση, τον αθλητισμ...

Πήραν εξιτήριο οι δύο πιλότοι που έπεσαν με πυροσβεστικό ελικόπτερο στη λίμνη Αώου

Μόνο λίγες ώρες έμειναν στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων οι δύο χειριστές του πυροσβεστικού ελικοπτέρου που έπεσε στη λίμνη Αώου στο Μέτσοβο. Οι δύο χειριστές του ελικοπτ...

Φόρτωση άρθρων...