Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Πειραιάς: Στο νοσοκομείο ανήλικοι μετά από κατανάλωση αλκοόλ σε καφετέρια

Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκαν τρεις ανήλικοι μετά από κατανάλωση αλκοόλ σε καφετέρια. Στο αστυνομικό Τμήμα Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά οδηγήθηκαν τα ξημερώματα η υπεύθυνη και ο φύλακας καφετέριας στο λιμάνι του Πειραιά.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο συλληφθέντες, παρείχαν αλκοολούχα ποτά σε ανήλικους. Έξω από την καφετέρια εντοπίστηκε ένας 16χρονος, σε κατάσταση μέθης, συνοδευόμενος από τη μητέρα του. Μητέρα και γιος μεταφέρθηκαν στο Αστυνομικό Τμήμα Δημοτικού Θεάτρου, όπου κατέθεσαν για το περιστατικό.

Σύμφωνα με τη μητέρα, οι υπόλοιποι ανήλικοι παρελήφθησαν από τους γονείς τους πριν φτάσει η αστυνομία στο νοσοκομείο. Κατά τον έλεγχο, διαπιστώθηκε ότι ο 16χρονος είχε στην κατοχή του πλαστή ταυτότητα. Η υπόθεση έχει ανατεθεί στο Ανακριτικό Τμήμα της ΥΔΕΕΠ.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Διπρόσωπος ο καιρός με 34άρια, μελτέμια και καταιγίδες - Πού περιμένουμε αστάθεια

Συνεχίζει να ταλαιπωρεί την κεντρική και δυτική Ευρώπη το κύμα καύσωνα που έχει εκδηλωθεί τις τελευταίες ημέρες και πλέον έχει μια τάση μετακίνησης προς τα ανατολικά, ωστόσο η Ελλά...

Ιωάννινα: Ο Μαργαρίτης Σχοινάς παρέλαβε το πτυχίο του Βαγγέλη Γιακουμάκη από τη Γαλακτοκομική Σχολή

Μια συμβολική πράξη πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων, εκεί όπου ο Βαγγέλης Γιακουμάκης φοίτησε πριν η ζωή του κοπεί με τραγικό τρόπο/ Ο υπουργός Αγροτικής...

Φόρτωση άρθρων...