Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Πήρε εξιτήριο η Μαρινέλλα

Ελλάδα

Η Μαρινέλλα πήρε σήμερα εξιτήριο από το ιδιωτικό νοσοκομείο που νοσηλευόταν και μεταφέρθηκε στο σπίτι της. Η σπουδαία τραγουδίστρια νοσηλευόταν από τις 25 Σεπτεμβρίου, όταν κατέρρευσε στη σκηνή του Ηρωδείου.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι το νοσοκομείο έκρινε πως δεν είχε κάτι άλλο να της προσφέρει και έτσι θα συνεχίσει στο δικό της περιβάλλον την αποκατάσταση. 

Η σταθερά δύσκολη κατάσταση της υγείας της είναι λογική για την ηλικία της και το γεγονός ότι υπέστη ένα βαρύτατο εγκεφαλικό  επεισόδιο.

Η γνωστή ερμηνεύτρια παρέμεινε 21 ημέρες στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του ιδιωτικού θεραπευτηρίου μετά την εισαγωγή της και έπειτα μεταφέρθηκε σε απλό δωμάτιο νοσηλείας.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Καλλιθέα: Nεκρός 17χρονος έπειτα από συμπλοκή 10 ατόμων – Συνελήφθη και ομολόγησε ο δράστης

Στον εντοπισμό και τη σύλληψη του ατόμου που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στην αιματηρή συμπλοκή που σημειώθηκε στην Καλλιθέα το βράδυ της Τετάρτης (24/6) έχουν προχωρήσει οι ...

Φόρτωση άρθρων...