Δευτέρα
22 Ιουνίου 2026

Προφυλακιστέα κρίθηκε η 34χρονη που πέταξε το μωρό της στα σκουπίδια: «Δεν ήξερα τι έκανα, συγγνώμη»

Ελλάδα

Προφυλακιστέα κρίθηκε η 34χρονη που το βράδυ της Τρίτης 20 Μαΐου, αφού γέννησε, πέταξε το βρέφος στα σκουπίδια, στη Νέα Αλικαρνασσό.

Σύμφωνα με το creta24.gr, εισαγγελέας και ανακρίτρια, μετέβησαν στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου, όπου και νοσηλεύεται η 34χρονη στη μαιευτική κλινική, ενώ στη Μονάδα Νεογνών νοσηλεύεται σε καλή κατάσταση το λίγων ημερών βρέφος.

Η 33χρονη κρίθηκε προφυλακιστέα, ενώ ο δικηγόρος της υπέβαλε αίτημα για διενέργεια ψυχιατρικής πραγματογνωμοσύνης. Η ίδια ισχυρίστηκε, σύμφωνα με τον δικηγόρο της Γιώργο Καρούτσο, πως δεν ήξερε τι έκανε και ζήτησε συγγνώμη.

«Είναι συγκλονισμένη, σε πανικό. Είναι σε μια ψυχιατρική διαταραχή» ανέφερε ο δικηγόρος της.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πυροσβεστική: Τέσσερις συλλήψεις για πυρκαγιές σε Βοιωτία, Λάρισα, Χαλκιδική, Θεσσαλονίκη

Σε τέσσερις συλλήψεις προχώρησαν τα αρμόδια ανακριτικά κλιμάκια του Πυροσβεστικού Σώματος για πυρκαγιές από αμέλεια που εκδηλώθηκαν, σε περιοχές της Χαλκιδικής, της Θεσσαλονίκης, τ...

Φόρτωση άρθρων...