Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Προχωράει η αναβάθμιση του Οδικού Συνοριακού Σταθμού Κήπων Έβρου

Ελλάδα

Στη φάση της υλοποίησης περνάει η «Αναβάθμιση του Οδικού Συνοριακού Σταθμού Κήπων Έβρου», καθώς εγκαταστάθηκε η ανάδοχος εταιρία στο εργοτάξιο και ξεκίνησαν οι πρώτες εργασίες διαμόρφωσης και προετοιμασίας του χώρου.

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία με εθνική σημασία, καθώς αφορά στον σημαντικότερο οδικό συνοριακό σταθμό της χώρας, που συνδέει την Ελλάδα με την Τουρκία.

Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 13 εκατ. ευρώ θα προσφέρει έναν σύγχρονο, λειτουργικό και ασφαλή κόμβο διέλευσης, που θα ενισχύσει την ασφάλεια, την ταχύτητα και την εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη, την εξωστρέφεια και τη διασυνδεσιμότητα της Θράκης και ολόκληρης της χώρας.

Υλοποιείται από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας - Θράκης, με Φορέα Χρηματοδότησης το Υπουργείο Εσωτερικών και Φορέα Ωρίμανσης την Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Λάρισα: Συνελήφθη 50χρονος που κράτησε όμηρο την πρώην σύζυγό του και απειλούσε να την κάψει

Ένας 50χρονος στη Λάρισα κράτησε όμηρο την πρώην σύζυγό του και απειλούσε ότι θα βάλει φωτιά να κάψει την ίδια και το σπίτι στο οποίο διαμένει. Όλα έγιναν το πρωί της Τετάρτης στη ...

Φόρτωση άρθρων...