Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: 4 μηνών το έμβρυο που βρέθηκε νεκρό πίσω από την καντίνα

Ελλάδα

Σε πλήρη εξέλιξη είναι οι έρευνες των αρχών για τον εντοπισμό της μητέρας του εμβρύου το οποίο βρέθηκε νεκρό το πρωί της Παρασκευής (16.05.2025) πίσω από καντίνα στη Θεσσαλονίκη.

Όλα δείχνουν πως η γυναίκα απέβαλε στον 4ο μήνα της εγκυμοσύνης της, καθώς δίπλα στο έμβρυο που βρέθηκε σε καντίνα στο Ωραιόκαστρο της Θεσσαλονίκης υπήρχαν ίχνη του πλακούντα.

Η μητέρα του φέρεται πως μετά την αποβολή τράπηκε σε φυγή για άγνωστο λόγο παρατώντας το έμβρυό της στο σημείο.

Οι αρχές ξεψαχνίζουν τις κάμερες ασφαλείας της περιοχής για να βρουν ποια μητέρα παράτησε το παιδί της στο σημείο αλλά και να διευκρινιστεί αν το έμβρυο γεννήθηκε νεκρό ή πέθανε στην πορεία.

Το έμβρυο εντόπισε πάνω στο τσιμέντο, η ιδιοκτήτρια της καντίνας η οποία κάλεσε αμέσως τις αρχές.

Ηταν έμβρυο, λέει η ιδιοκτήτρια της καντίνας

Σύμφωνα με το thesstoday.gr η ιδιοκτήτρια της καντίνας που εντόπισε το μωρό είπε ότι από την εμπειρία της της φάνηκε για έμβρυο το οποίο πιθανότατα προήλθε από αποβολή και όχι βρέφος.

«Το βρήκα περίπου στις 07.30 δίπλα από το κατάστημά μου, σε εξωτερικό χώρο και συγκεκριμένα, σε τσιμέντο, σαν άσφαλτος. Κάλεσα την αστυνομία και μέσα σε λίγη ώρα ήρθαν οι πρώτες δυνάμεις στο σημείο» ανέφερε στο ThessToday εξηγώντας ότι το έμβρυο, ήταν πάρα πολύ μικρό. «Δεν ήταν μωρό. Ήταν μόλις 12 εκατοστά», τονίζει.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

«Καμπανάκι» από την Πολιτική Προστασία: Έρχονται δύσκολες ημέρες με αυξημένο κίνδυνο πυρκαγιάς σε αρκετές περιοχές

Την ανάγκη διαρκούς επαγρύπνησης και αυξημένης προσοχής από όλους τους πολίτες, καθώς η χώρα εισέρχεται σε περίοδο ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου για την εκδήλωση δασικών πυρκαγιών, τόν...

Φόρτωση άρθρων...