Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Στην Εφορία θα πληρώνουν οι γονείς τις φθορές που προκαλούν τα παιδιά τους στο σχολείο

Με τον ίδιο τρόπο που πληρώνονται όλες οι παραβάσεις, μέσω της Εφορίας, θα πληρώνουν οι γονείς τις φθορές που θα προκαλούν τα παιδιά τους», ανέφερε η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ η υφυπουργός πρόσθεσε ότι οι γονείς έχουν τη δυνατότητα, εφόσον το επιθυμούν, να καταβάλλουν τα χρήματα οι ίδιοι στο σχολείο, χωρίς στην περίπτωση αυτή να τους βεβαιωθεί το πρόστιμο.

Ακόμα, η Ζέττα Μακρή διευκρίνισε ότι τα πρόστιμα αφορούν περιπτώσεις που δεν έχουν να κάνουν με τη συνήθη φθορά που προκαλείται σε ένα σχολείο, αλλά με τους βανδαλισμούς.

Η υφυπουργός Παιδείας χαρακτήρισε τη βία των ανηλίκων ως ένα πολυπαραγοντικό φαινόμενο, για το οποίο η Πολιτεία οφείλει πολλές φορές να αναπληρώσει το κενό της οικογένειας.

Η υφυπουργός προανήγγειλε ότι τον Σεπτέμβριο θα έχουν τοποθετηθεί παντού διαδραστικοί πίνακες στα σχολεία, ενώ διευκρίνισε ότι με εντολή πρωθυπουργού γίνονται έρευνες από το Τεχνικό Επιμελητήριο για την σχολική στέγη, δηλαδή εάν τα κτίρια έχουν αντισεισμικό συντελεστή και εάν είναι ασφαλή.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Δολοφονία στα Χανιά: Πώς ο δράστης προσπάθησε να «φορτώσει» το έγκλημα σε άλλον

Νέα στοιχεία βλέπουν το φως της δημοσιότητας αναφορικά με την υπόθεση της δολοφονίας της Σταυρούλας Λεβεντάκη στην Κρήτη, για την οποία έχει ομολογήσει ο 43χρονος Σκοπιανός ενοικια...

Καλάβρυτα: Ολονύχτια επιχείρηση διάσωσης 60χρονου που τραυματίστηκε σε δύσβατη περιοχή

Μεγάλη επιχείρηση για την διάσωση ενός 60χρονου πεζοπόρου, ο οποίος τραυματίστηκε σοβαρά σε δύσβατη δασική περιοχή, στα Καλάβρυτα, στήθηκε το βράδυ της Δευτέρας (22/6) και ολοκληρώ...

Φόρτωση άρθρων...