Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Στο νοσοκομείο η Βάνα Μπάρμπα - Υπέστη εγκεφαλικό επεισόδιο

Ελλάδα

Στο νοσοκομείο βρέθηκε η Βάνα Μπάρμπα. Η ηθοποιός αντιμετωπίζει μια μικρή περιπέτεια υγείας και για αυτό τον λόγο χρειάστηκε να νοσηλευτεί.

Πιο συγκεκριμένα, η Βάνα Μπάρμπα διακομίστηκε στο Αιγινήτειο νοσοκομείο, μετά από κάποια συμπτώματα που την ανησύχησαν. Εκεί οι γιατροί διαπίστωσαν πως υπέστη εγκεφαλικό επεισόδιο, το οποίο ωστόσο, είναι ελαφρύ.

Η ίδια είναι ταλαιπωρημένη από την περιπέτεια της υγείας της, αλλά όπως δήλωσε και η ίδια, νιώθει ασφαλής τώρα που βρίσκεται στο νοσοκομείο με όλους τους γιατρούς από πάνω της. Σύμφωνα με την ίδια, θα μείνει στο νοσοκομείο προληπτικά για 2-3 ημέρες προκειμένου να ολοκληρωθεί και ο απαιτούμενος κύκλος εξετάσεων.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ιωάννινα: Ο Μαργαρίτης Σχοινάς παρέλαβε το πτυχίο του Βαγγέλη Γιακουμάκη από τη Γαλακτοκομική Σχολή

Μια συμβολική πράξη πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων, εκεί όπου ο Βαγγέλης Γιακουμάκης φοίτησε πριν η ζωή του κοπεί με τραγικό τρόπο/ Ο υπουργός Αγροτικής...

Φόρτωση άρθρων...