Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Τραγωδία στα Τέμπη: Επτά άτομα νοσηλεύονται σε ΜΕΘ

Επτά άτομα εξακολουθούν να νοσηλεύονται σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας μετά την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη. 

Σύμφωνα με τον διοικητή της 5ης ΥΠΕ, Φώτη Σερέτη, δύο νοσηλεύονται στη Θεσσαλονίκη, ένας στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας και τέσσερις στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας.

Παράλληλα, ο Φώτης Σερέτης έπειτα την κατάθεση του στον ανακριτή, σχετικά με την χορήγηση αναρρωτικής άδειας στον επιθεωρητή προϊστάμενο του ΟΣΕ τόνισε: «Θέσαμε σε αναστολή καθηκόντων τους δυο γιατρούς και παράλληλα ξεκίνησε και η πειθαρχική διαδικασία παραπομπής τους στο πειθαρχικό συμβούλιο της 5ης ΥΠΕ».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Κοινή επιχείρηση ΕΛ.ΑΣ. και ΔΕΔΔΗΕ για ρευματοκλοπές σε όλη την Ελλάδα - Ζημιά 9 εκατ. ευρώ

Μεγάλη αστυνομική επιχείρηση βρίσκεται σε εξέλιξη από το πρωί της Τρίτης στη Θεσσαλονίκη για την εξάρθρωση σπείρας, που εμπλέκεται σε υποθέσεις ρευματοκλοπών σε περιοχές όλης της χ...

Φόρτωση άρθρων...