Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: «Ανάσα» για τους οδηγούς η διάνοιξη της Αγίου Δημητρίου

«Ανάσα» στους πολίτες της Θεσσαλονίκης θα δώσει η διάνοιξη της οδού Αγίου Δημητρίου. Το έργο που ήταν αίτημα των κατοίκων εδώ και δεκαετίες υλοποιήθηκε και δόθηκε στην κυκλοφορία.

Ένα έργο που αποτελούσε αίτημα των Θεσσαλονικιών εδώ και δεκαετίες.  Η διάνοιξη της Αγίου Δημητρίου, στο τμήμα της από την Κατσιμίδη μέχρι την οδό Μήλου μεταξύ Τριανδρίας και Τούμπας είναι πλέον πραγματικότητα.

Το έργο θα δώσει άμεσα ανάσες στην κυκλοφορία των οχημάτων της πόλης.

Από τη μία πλευρά διευκολύνεται η κίνηση στο πλαίσιο μιας συνολικής προσέγγισης στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης και από την άλλη όλη η περιοχή αναβαθμίζεται με σειρά παρεμβάσεων.

Η διάνοιξη της Αγίου Δημητρίου αποτελεί μια κομβική κυκλοφοριακή παρέμβαση, που προσφέρει κυκλοφοριακές ανάσες σε όλη την πόλη, αλλά και μια γρήγορη έξοδο προς τον περιφερειακό.

Στο πλαίσιο του έργου μεταξύ άλλων διαμορφώνονται άνετο πεζοδρόμιο με οδηγό για άτομα με προβλήματα όρασης, κατασκευάζονται ράμπες για άτομα με αναπηρίες, τοποθετείται φωτισμός led, δημιουργείται ποδηλατόδρομος και γίνονται φυτεύσεις δέντρων.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Φωτιά στον Ασπρόπυργο κοντά στο Στρατόπεδο Ξηρογιάννη - Ισχυρές δυνάμεις στην περιοχή

Φωτιά ξέσπασε το μεσημέρι της Τετάρτης, 24/6, στον Ασπρόπυργο, σε χαμηλή ξερή βλάστηση πάνω από την λίμνη Κουμουνδούρου κοντά στο Στρατόπεδο Ξηρογιάννη. Σύμφωνα με επίσημη ενημέ...

Φόρτωση άρθρων...