Δευτέρα
22 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Εκλεψαν 200.000 ευρώ από 82χρονη προσποιούμενοι τους υπαλλήλους της ΔΕΗ

Ελλάδα

Θύμα επιτήδειων έπεσε μια ηλικιωμένη γυναίκα στη Θεσσαλονίκη όπου προσποιούμενοι τους υπαλλήλους της ΔΕΗ της έκλεψαν 200.000 ευρώ.

Πρόκειται για τέσσερις δράστες που μπήκαν σε διαμέρισμα 82χρονης στην περιοχή της Ανάληψης Θεσσαλονίκης, απ’ όπου, με τη μέθοδο της απασχόλησης, κατάφεραν να αποσπάσουν το χρηματικό ποσό των 200.000 ευρώ λέγοντας ότι είναι υπάλληλοι της ΔΕΗ.

Το περιστατικό συνέβη στα μέσα του περασμένου Φεβρουαρίου με την ηλικιωμένη να το καταγγέλλει στις αρχές. Μετά από έρευνες αστυνομικοί της Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Χαριλάου – Αναλήψεως κατάφεραν να ταυτοποιήσουν τα στοιχεία των δραστών.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της αστυνομίας, πρόκειται για τέσσερις Έλληνες, 24 έως 36 ετών, εις βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία, η οποία διαβιβάζεται για τα περαιτέρω στην αρμόδια εισαγγελία πρωτοδικών.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Δολοφονία στα Χανιά: Μαρτυρικός ο θάνατος της 45χρονης - Τι έδειξε η ιατροδικαστική έκθεση

Το χτύπημα στο κεφάλι ήταν το μοιραίο για τη ζωή της Σταυρούλας στα Χανιά, σύμφωνα με το πόρισμα του ιατροδικαστή. Ήταν τόσο δυνατό που της προκάλεσε συντριπτικό κάταγμα σχεδόν σε ...

Φόρτωση άρθρων...