Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Εντοπίστηκε πτώμα σε αποσύνθεση κοντά στα ΚΤΕΛ

Ελλάδα

Πτώμα ενός άνδρα εντοπίστηκε το μεσημέρι στη Θεσσαλονίκη, κάτω από μία γέφυρα κοντά στον Σταθμό Υπεραστικών Λεωφορείων ΚΤΕΛ Μακεδονία.

Ένας περαστικός ήταν αυτός που εντόπισε το πτώμα, σε αποσύνθεση, ανάμεσα σε μπάζα. Η μακάβρια ανακάλυψη έγινε στη 1 το μεσημέρι και αμέσως έσπευσαν στο σημείο αστυνομικοί του Τμήματος Εγκλημάτων κατά Ζωής.

Σύμφωνα με το thestival.gr, φέρεται να έχει αποκλειστεί το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η σορός ανήκει στον 88χρονο που είχε εξαφανιστεί από την Χαλκηδόνα Θεσσαλονίκης στις 21 Νοεμβρίου του 2024. Για την εξαφάνισή του είχε εκδοθεί silver alert.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Συμπερίληψη χωρίς όρια: Δράσεις που δημιουργούν ίσες ευκαιρίες συμμετοχής, με τη στήριξη του Qualco Foundation

Η συμπερίληψη και η ενδυνάμωση αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για μια κοινωνία που επιδιώκει την ισότητα και τη συμμετοχή όλων των πολιτών. Η πρόσβαση στην εκπαίδευση, τον αθλητισμ...

Εντοπισμός 32 μεταναστών νότια της Κρήτης

Λέμβος με 32 αλλοδαπούς εντοπίστηκε στη θαλάσσια περιοχή 40 ναυτικά μίλια νότια των Καλών Λιμένων, υπό τον συντονισμό του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ). ...

Φόρτωση άρθρων...