Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Οχιά δάγκωσε ερπετολόγο σε σχολείο – Η 39χρονη νοσηλεύεται διασωληνωμένη

Μάχη για τη ζωή της δίνει μια 39χρονη ερπετολόγος. H γυναίκα  οποία δέχτηκε δάγκωμα από οχιά σε σχολείο της Θεσσαλονίκης.

Η 39χρονη εθελόντρια ερπετολόγος κλήθηκε το απόγευμα της Παρασκευής στο 30ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης για να εγκλωβίσει μια οχιά, σύμφωνα με το thestival. 

Το ερπετό εντοπίστηκε ένας καθηγητή, ο οποίος κάλεσε την Πυροσβεστική, που τον πληροφόρησε ότι θα πρέπει να ειδοποιήσει κάποιον ερπετολόγο.

Το ένα από τα δυο τηλέφωνα που έδωσε η Πυροσβεστική στον καθηγητή ήταν της 39χρονης. Η ερπετολόγος προσφέρθηκε να μεταβεί στο σχολείο για να δεσμεύσει την οχιά.

Όμως, το ερπετό πρόλαβε και δάγκωσε την 39χρονη. Μόλις ο καθηγητής αντιλήφθηκε τι συνέβη ειδοποίησε το ΕΚΑΒ και σε δυο λεπτά στο σημείο έφτασαν δυο μοτοσικλετιστές διασώστες.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Συμπερίληψη χωρίς όρια: Δράσεις που δημιουργούν ίσες ευκαιρίες συμμετοχής, με τη στήριξη του Qualco Foundation

Η συμπερίληψη και η ενδυνάμωση αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για μια κοινωνία που επιδιώκει την ισότητα και τη συμμετοχή όλων των πολιτών. Η πρόσβαση στην εκπαίδευση, τον αθλητισμ...

Γαστούνη: 13χρονος έπεσε από ύψος τριών μέτρων

Αναστάτωση προκλήθηκε στη Γαστούνη όταν ένα 13χρονο παιδί τραυματίστηκε μετά από πτώση από ύψος περίπου τριών μέτρων, στο σπίτι του. Το περιστατικό σημειώθηκε υπό αδιευκρίνιστε...

Φόρτωση άρθρων...