Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Ριφιφί στον δήμο Δέλτα – Γκρέμισαν τον τοίχο αποθήκης (Photos)

Ελλάδα

Ριφιφί στην αποθήκη Τεχνικών Υπηρεσιών του δήμου Δέλτα, στην Θεσσαλονίκη έγινε το μεσημέρι του Σαββάτου. Άγνωστοι πιθανότατα με κομπρεσέρ και βαριοπούλες γκρέμισαν τον τοίχο της αποθήκης και εισέβαλαν στο χώρο.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι η δεύτερη φορά μέσα σε έναν μήνα που η αποθήκη μπαίνει στο στόχαστρο δραστών, καθώς την πρώτη φορά έφυγαν με λεία 20.000 ευρώ.

Μετά την πρώτη διάρρηξη οι άνθρωποι του Δήμου έλαβαν ισχυρά αποτρεπτικά μέτρα με διπλή πόρτα και κάμερες ασφαλείας, ενώ έφτασαν ακόμη και στο σημείο να χτίσουν… αναχώματα για τους επίδοξους διαρρήκτες, σύμφωνα με το thesstoday.

Θεσσαλονίκη: Ριφιφί στον δήμο Δέλτα – Γκρέμισαν τον τοίχο αποθήκης

Όμως, φαίνεται ότι δεν πτοήθηκαν και αφού πρώτα ξήλωσαν την περίφραξη, στη συνέχεια προσπέρασαν τα αναχώματα και ακολούθως γκρέμισαν τον τοίχο του κτιρίου. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτή τη φορά δεν έκλεψαν χρήματα ή μηχανήματα αξίας, με τον διευθυντή Τεχνικών Υπηρεσιών να δηλώνει έκπληκτος από τη μέθοδο του ριφιφί.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Αγρίνιο: 26χρονος χτύπησε και έστειλε τη μητέρα του στο νοσοκομείο – Απείλησε τον πατέρα του με κυνηγετικό όπλο

Σοβαρό επεισόδιο ενδοιοκογενειακής βίας εκτυλίχτηκε σε χωριό του Αγρινίου, με πρωταγωνιστή έναν 26χρονο. Ο 26χρονος επιτέθηκε στην 49χρονη μητέρα του, τραυματίζοντάς την με ένα ξύλ...

Δέκα έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας σε εννέα νησιά

Έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας δρομολογούνται σε εννέα νησιά. Σε ειδική εκδήλωση στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, υπεγράφη από τον Σταύρο Πα...

Φόρτωση άρθρων...