Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Σε κρίσιμη κατάσταση η 39χρονη ερπετολόγος που τη δάγκωσε οχιά

Ελλάδα

Σε πολύ κρίσιμη κατάσταση συνεχίζει να νοσηλεύεται στην Α' Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Παπανικολάου η 39χρονη ερπετολόγος, την οποία δάγκωσε οχιά σε σχολείο της Θεσσαλονίκης.

Η 39χρονη εθελόντρια ερπετολόγος έπαθε αναφυλακτικό σοκ από το δάγκωμα της οχιάς, το οποίο μάλιστα σύμφωνα με πηγές του νοσοκομείου, χτύπησε το κεντρικό νευρικό της σύστημα.

Υπενθυμίζεται πως η 39χρονη κλήθηκε να αντιμετωπίσει το περιστατικό στο 30ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης. Στην προσπάθεια της να απομακρύνει την οχιά, τη δάγκωσε. Αρχικά στο σημείο κατέφθασαν δύο μοτοσικλετιστές του ΕΚΑΒ και στη συνέχεια έσπευσε ασθενοφόρο ο γιατρός του οποίου λόγω της επιδείνωσης που παρουσίασε, προχώρησε στη διασωλήνωσή της.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πέραμα: Ρομά έβγαλε όπλο σε οδηγό λεωφορείου επειδή δεν σταμάτησε στη στάση που ήθελε

Ένα ιδιαίτερα σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε χθες (24/6) το βράδυ στη γραμμή 442 (Νίκαια – Πέραμα), όταν επιβάτης φέρεται να απείλησε οδηγό λεωφορείου και να έβγαλε όπλο μέσα στο όχ...

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Συναγερμός σήμανε στο Νοσοκομείο Αττικόν το βράδυ της Τετάρτης. Ένας ηλικιωμένος επιχείρησε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού έχοντας μαζί μία γλάστρα και ένα κουτί που περιείχε...

Φόρτωση άρθρων...