Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης διακομίστηκαν δύο 15χρονες, μετά από κατανάλωση αλκοόλ. Οι δύο ανήλικες φέρονται να προμηθεύτηκαν το αλκοολούχο ποτό από κατάστημα ψιλικών στη περιοχή της Νεάπολης.
Μαζί με τις δύο 15χρονες βρισκόταν μία ακόμη ανήλικη, ενώ για την υπόθεση συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Νεάπολης -
Συκεών μία 21χρονη εργαζόμενη στο κατάστημα, η οποία κατηγορείται ότι πούλησε το αλκοόλ στις τρεις νεαρές.
Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας περί διάθεσης αλκοολούχων ποτών σε ανηλίκους.