Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Τηλεφώνημα για βόμβα στο δικαστικό μέγαρο

Τηλεφώνημα για βόμβα έγινε στο δικαστικό μέγαρο Θεσσαλονίκης το πρωί της Παρασκευής όπου κλιμάκιο της αντιτρομοκρατικής μεταβαίνει για έλεγχο.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες έχουν γίνει τρία προειδοποιητικά τηλεφωνήματα για τοποθέτηση εκρηκτικών στο δικαστικό μέγαρο Θεσσαλονίκης στο 112 λίγο πριν τις 10 το πρωί.

Σημειώνεται ότι είναι σε εξέλιξη η απολογία του 34χρονου αστυνομικού που πυροβόλησε τον 16χρονο Ρομά.

Επί τόπου βρέθηκε κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών για τη διενέργεια ελέγχου.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Δέκα έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας σε εννέα νησιά

Έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας δρομολογούνται σε εννέα νησιά. Σε ειδική εκδήλωση στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, υπεγράφη από τον Σταύρο Πα...

Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά μου», είπε η 43χρονη που κατηγορείται για δύο εμπρησμούς

Στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων, οδηγήθηκε το πρωί της Τετάρτης, η 43χρονη, η οποία συνελήφθη για δύο εμπρησμούς από πρόθεση, στην Κερατέα Αττικής. Η γυναίκα πήρε προθεσμ...

Φόρτωση άρθρων...