Σαββάτο
27 Ιουνίου 2026

Το «ευχαριστώ» Αυγενάκη στους εθελοντές και εργαζόμενους της ΝΔ (Photo)

Ελλάδα

Το συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας είναι η κορύφωση μια διαδρομής που κράτησε καιρό καθώς προηγήθηκαν προσυνεδριακές διεργασίες.

Η ομαλή εξέλιξη του έχει αρκετούς αφανείς ήρωες όπως αναγνωρίζουν στελέχη της Νέας Δημοκρατίας.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο γραμματέας της πολιτικής επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας κ. Λευτέρης Αυγενάκης​ που γράφει στο Twitter: «Ευχαριστούμε τους εθελοντές και το προσωπικό του Κόμματός μας που έδωσαν την ψυχή τους και συνεργάστηκαν άψογα τις τελευταίες τρεις απαιτητικές ημέρες του Συνεδρίου!».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Δολοφονία στην Καλλιθέα: Παραδόθηκε ένας από τους εμπλεκόμενους στη φονική συμπλοκή

Ένας από τους εμπλεκόμενους στην φονική συμπλοκή στην Καλλιθέα, η οποία είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο ενός 15χρονου, παραδόθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής στην Αστυνομία, συνοδευόμ...

Φόρτωση άρθρων...