Δευτέρα
22 Ιουνίου 2026

Tράπερ καταδικάστηκε σε φυλάκιση για αγορά κάνναβης μέσω εταιρίας ταχυμεταφορών

Ελλάδα

Σε φυλάκιση 2 ετών, με 3ετή αναστολή, καταδικάστηκε γνωστός τράπερ, που κρίθηκε ένοχος για αγορά ποσότητας περίπου 500 γραμμαρίων κάνναβης, μέσω εταιρίας ταχυμεταφορών.

Η συγκεκριμένη ποινή ήταν αποτέλεσμα «συμφωνίας» με την εισαγγελέα, στο πλαίσιο του θεσμού της ποινικής διαπραγμάτευσης. Προς αυτή την κατεύθυνση, υπέβαλε προηγουμένως αίτημα προς το Μονομελές Εφετείο Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης όπου παραπέμφθηκε να δικαστεί.

Αφού ομολόγησε την πράξη του, συντάχθηκε το πρακτικό διαπραγμάτευσης και συμφωνήθηκε το ύψος της ποινής που επικυρώθηκε με τη «βούλα» του δικαστηρίου.

Ο ίδιος φέρεται να ανέφερε ότι παρήγγειλε την ναρκωτική ουσία εν μέσω «καραντίνας» και ενόψει των περιορισμών που ίσχυαν εκείνη την περίοδο. Τόνισε δε, ότι προοριζόταν για ιδία χρήση.

Οι αρχές έφτασαν στα ίχνη του όταν το δέμα με τα ναρκωτικά έφτασε στη Θεσσαλονίκη από την Αθήνα και ανέγραφε τα στοιχεία του παραλήπτη.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Επέστρεψαν νωρίτερα οι μωβ μέδουσες: Πού έκαναν την εμφάνισή τους και τι να προσέξετε

Οι μωβ μέδουσες εξακολουθούν να προκαλούν ανησυχία στους λουόμενους, ιδιαίτερα μετά τις έντονες πληθυσμιακές εξάρσεις που καταγράφηκαν τα προηγούμενα χρόνια σε αρκετές περιοχές της...

Συγκινεί ο δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου: Δεν τελείωσα ακόμα με τον καρκίνο, αλλά οδεύω προς τα εκεί (βίντεο)

Μήνυμα αισιοδοξίας έστειλε το πρωί της Δευτέρας ο δήμαρχος Κωνσταντίνος Σινάνης, αναφερόμενος στη «μάχη» που συνεχίζει να δίνει με τον καρκίνο. Μιλώντας στο Mega, ανέφερε ότι έχει ...

Φόρτωση άρθρων...