Κυριακή
28 Ιουνίου 2026

Υπό συνεχή κρίση οι «γαλάζιοι» βουλευτές: Τι τους ζήτησε ο Καλαφάτης

Ελλάδα
Προ των πυλών είναι η αξιολόγηση των υπουργών και των υφυπουργών, αλλά όπως μάθαμε υπό έλεγχο θα είναι και οι βουλευτές της ΝΔ που είναι υποχρεωμένοι να έχουν καθημερινή παρουσία στη βουλή.

Το Μαξίμου, θέλει να αξιοποιήσει περισσότερο την Κοινοβουλευτική Ομάδα, καθώς τα δύσκολα είναι μπροστά και αυτό το γνωρίζει ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Στο πλαίσιο αυτό ο γραμματέας της Σταύρος Καλαφάτης ζήτησε από τους βουλευτές να συμπληρώσουν μια φόρμα με τις δραστηριότητες τους αλλά και τις υποχρεώσεις που έχουν αναλάβει να διαπεραιώσουν μέχρι το τέλος του χρόνου.

Παράλληλα, ο προσωπάρχης του Μαξίμου Άκης Σκέρτσος σε συνεργασία με τους συνεργάτες του Πρωθυπουργού επεξεργάζονται διάφορες προτάσεις για την περαιτέρω αξιοποίηση των βουλευτών.
Μια τέτοια πρόταση είναι να δημιουργηθούν και ομάδες εργασίας ανά υπουργείο.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Σοβαρό τροχαίο στη Θεσσαλονίκης–Μουδανιών: 33χρονος παρασύρθηκε διαδοχικά από δύο αυτοκίνητα

Σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε γύρω στις 12 το μεσημέρι στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Νέων Μουδανιών, στο ύψος της Πορταριάς. Σύμφωνα με την Αστυνομία, αυτοκίνητο που οδηγούσε 33χρο...

«Φρένο» του υπουργείου Μεταφορών στη διαφθορά σε διπλώματα και εξετάσεις οδήγησης

Λιγότερη γραφειοκρατία περισσότερη διαφάνεια. Αυτό είναι το νήμα που συνδέει τις παρεμβάσεις που δρομολογήθηκαν τους τελευταίους μήνες στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με στόχ...

Φόρτωση άρθρων...