Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Ελένη Μενεγάκη: Σε παραλία της Άνδρου η παρουσιάστρια - «Πάντα υπάρχει κάτι όμορφο που έρχεται»

Media

Η Ελένη Μενεγάκη χαλαρώνει στην Άνδρο και απολαμβάνει τις καλοκαιρινές τις διακοπές. Η γνωστή παρουσιάστρια επισκέπτεται κάθε χρόνο το νησί και γεμίζει εκεί τις μπαταρίες της, για να προετοιμαστεί για τη νέα τηλεοπτική σεζόν που ξεκινά τον Σεπτέμβρη.

Μάλιστα, μιας και είναι ιδιαίτερα ενεργή στα social media, μοιράζεται συχνά στιγμιότυπα από τις διακοπές της με τους ακόλουθούς της στο Instagram. Έτσι και αυτή τη φορά, η Ελένη Μενεγάκη ανάρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό μια σειρά φωτογραφιών από την επίσκεψή της στην παραλία και πόζαρε φορώντας ένα λευκό καφτάνι, κόκκινο καπέλο και μαύρα γυαλιά ηλίου.

Στη λεζάντα της δημοσίευσής της έγραψε: «Πάντα υπάρχει κάτι όμορφο που έρχεται... Καλημέρα».

 

Δείτε την ανάρτησή της:

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @elenimenegaki

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (25-06-2026)

Τα ματς του Μουντιάλ και η έναρξη του Ράλλυ Ακρόπολις 2026 ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι επιλογές: 09:00 COSMOTE SPORT 5 ...

Φόρτωση άρθρων...